Att ha en syster.




Kommentarer
Postat av: Ciar´an

hej, taaaack nosnosnos

å miljoner av sånna som er Tant å Tookar såg jag idag på en skinkspännarutställning :-D min matte är kär i sånns som er, nästan att jag blev lite avis där ett tag ;p

så ni säger att jag har fina bilder, men efter att ha sett era kan jag nog inte riktigt hålla med. Era bilder e lövly!

2008-09-14 @ 21:21:25
URL: http://ciaran.doggyblogg.se/
Postat av: Jessica och brorsan

Tack så mycket! =) Matte är mycket stolt.

2008-09-15 @ 06:24:51
Postat av: Jessica

Tack så mycket! Ni får gärna hälsa på någon gång framöver när jag stängslat in gården och busa lite. (Och när det är lite ordning.) Vi kanske kan fika och så sköter salukisarna busandet.

2008-09-17 @ 19:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0